2021 m. Lietuvos futbolo A lygos sezonui besirengiantys klubai buvo supažindinti su artėjančio čempionato tvarkaraščio projektu.
A lygos licencijų ateinančiam sezonui siekia 10 klubų: šeši praėjusiojo sezono dalyviai (Vilniaus „Žalgiris“, Marijampolės „Sūduva“, „Kauno Žalgiris“, Gargždų „Banga“, „Panevėžys“, Vilniaus „Riteriai“) bei teisę kilti į elito grupę iškovojusios keturios stipriausios I lygos ekipos (Kėdainių „Nevėžis“, Kauno „Hegelmann Litauen“, „Jonava“, Telšių „Džiugas“).
Būtent tokiam ekipų skaičiui ir parengtas 2021 m. sezono tvarkaraščio projektas.
„Praėjusiame sezone A lygoje turėjome tik šešis klubus ir, kaip nuolat kartojau, mūsų tai netenkino. Labai džiugu, kad visi keturi sportiniu principu vietą A lygoje iškovoję klubai yra pasiruošę žengti šį žingsnį į priekį, – kalbėjo LFF generalinis sekretorius Edgaras Stankevičius. – Tikimės, kad visiems klubams pavyks įgyvendinti licencijavimo kriterijus ir jie galės sėkmingai startuoti A lygoje.“
A lygos čempionatas turėtų vykti 4 ratų sistema, tad visos komandos per sezoną sužaistų po 36 rungtynes. Į aikštes komandos, tradiciškai, sugrįš pirmąjį kovo savaitgalį, o 36-ojo turo rungtynės planuojamos lapkričio paskutinę savaitę.
Planuojama, kad dauguma rungtynių ir toliau vyks savaitgaliais – tokiu metu numatyti 28 turų mačai.
„Tvarkaraščio projektas yra pristatytas visiems žaisti A lygoje pretenduojantiems klubams, visi turi galimybę pateikti savo pasiūlymus dėl jo tobulinimo. Didžiausias lygos prioritetas yra pritraukti kuo daugiau žiūrovų į stadionus bei į transliacijas, todėl ir tvarkaraštis sudaromas pirmiausia atsižvelgiant į šiuos tikslus bei pastaraisiais metais sukauptą patirtį“, – sakė A lygos prezidentas Janas Nevoina.
2020 metais A lygos rungtynių lankomumas, nepaisant taikytų žiūrovų skaičiaus ribojimų, buvo didžiausias nuo 2014 metų ir siekė 589 žmonių vidurkį.
Ženkliai išaugo ir transliacijų populiarumas – televizijoje vidutinė rungtynių žiūrovų auditorija siekė 5527 žiūrovus (vidutinė pasiekta auditorija – 27 811 žiūrovų), transliacijos „YouTube“ sulaukė vidutiniškai 8 543 peržiūrų , o „Facebook“ – 29 055.